July 31, 2017

dobojované Spartan Race Krynica 2017

〜 Krynica 2017

Ďalší Spartan Race tohto roku za nami. Oproti zimnej verzii, v tejto bolo o dosť viac vody a blata, čo sa dalo očakávať. Akurát čo som neočakávala bolo, že prakticky polku "behu", budem behať po rieke 😁Spočiatku som si to celkom užívala, bola to príjemná zmena po tých kopcoch. Len, keď som sa snažila trochu utekať mala som pocit, že každú chvíľu tam hodím držkopád. Príliš veľa klzkých kameňov a hlavne v zakalenej vode, kde sa dosť ťažko odhadovalo kam môžem stúpiť bez toho, aby som si nevyvrtla členok. Keď sme sa už dostali cez vodnatú oblasť, myslela som si aké to už bude fajn, veď predsa musíme byť aspoň v polovici. Hm...v polovici sme možno boli, ale nasledovali ďalšie kopečky, dolinky, strmé svahy a prekážky. Najhoršia prekážka prišla ku koncu, keď sme mali šlapať do kopca...okay však to sme robili doteraz, ALE so závažím! 😫 Na tých zostrihoch na YT to vždy pôsobilo, že zoberiete vrece s pieskom prejdete dákych 20metrov a ste za vodou... Za vodou sme síce boli, ale toto ani zďaleka nebolo 20m. Čiže horkoťažko sme sa vyštverali s vrecom hore a potom sme s tým museli zísť aj dole. Pri tejto disciplíne som si hovorila, že už by mohol byť fakt koniec. Miestami sme premýšľali či sme náhodou nezablúdili na nejakú beast verziu, keďže ozaj zimná verzia sprintu bola v porovnaní s týmto len taká prechádzka. Keď už sme konečne boli dole, mohli sme zahodiť vrecia, no nasledovalo ručkovanie, pre mňa burpees. Myslím, že nikdy som sa tak netešila na angličáky ako teraz, čokoľvek, len nech nemusím niečo vláčiť do kopca. 

〜 Spartan Race Sprint in Poland

Po dobehnutí do cieľa akoby všetka únava a vyčerpanie na mňa spadlo, neskutočne ma bolelo brucho. Každopádne bol to skvelý pocit, odbehnúť si to a dať to.  Jediné čo tak trošku bolo "deprimujúce" bolo, že každý tam pobehoval s tromi-štyrmi medailami. (My len s jednou aj to najľahšie získanou 😁) Keďže nešiel tam len na jeden beh, ale rovno na všetky verzie, ktoré sa konali. Úprimne neviem si predstaviť ako by som ráno zabehla 12km+ a potom poobede ďalších 5km+. A to nehovorím o tom, že deň predtým, by som musela ísť na beast verziu, kde je 20km+. Možno to znie ako pre bláznov, ale ja to vnímam, že je to pre ľudí s fakt dobrou kondičkou. V podstate tu sa ukazuje aká slabá ešte som a ako veľmi potrebujem na sebe zapracovať. Práve vďaka tomu je to neskutočná motivácia ísť ďalej a makať na sebe.😊

2 comments:

  1. Spartan race by som niekedy rada skúsila, no zatiaľ si netrúfam keďže som úplny amatér :D

    ReplyDelete
  2. Já vždycky obdivuju lidi, co do tohohle jdou! :D Super, že sis to užila :)

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    ReplyDelete